domingo, 7 de diciembre de 2008

Mecanoscrit

No, no us parlare avui del llibre de Pedrolo, tot i que es un gran llibre i que us recomano de tot cor. No, avui us parlare d'una de les meves aficiones, es una mica complicada de resumir en una paraula i pot semblar que es una perdua de temps, pero a la fi, per això estan les aficions, no?, per perdre el temps, el meu temps, je, je.

Fa molt de temps que m'encantan les series de tv i soc una coleccionista compulsiva (que li diguin al meu marit :D), tant de llibres com de pelis. Avui dia podeu trobar gairabe totes les series actuals de tv a la tenda però fins fa ben poc les havien de grabar de la tv. Clar que, a la llarga acabaves amb un munt de cintas de VHS amb una qualitat molt penosa, per sort van sortit els dvds i el mercat america ens va omplir de dvds amb les nostres series favorites amb molt bona qualitat, si pero, en angles....

Tot i que això no es un impediment per a molta gent, pero la gran majoria, com jo, preferim escoltar les series en castella o català, aixi que a algú se li va ocurrir de treure l'audio castella o catala d'aquelles velles cintes d'vhs i pegar-les al dvds extrangers. I aquest es el meu hobby. Com que la majoria de les vegades les veus estan desincronitzades, les hem de sincronitzar per tal que quan els actors parlan, els surti lo que estan dient ells i no pas els altres o si una porta es tanca, doncs que se senti la porta i no el cotxe de despres, oi que m'enteneu?.

Despres dels meus primers intents, penosos ho he de reconeixer, de montar series, vaig trobar una fantastica web www.mecanoscrit.cat on hi havia tot de series antigas de ciencia ficció amb una qualitat increible i amb un equip de personas que fan que tot funcioni com cal. A mes organitzavem tallers perque la gent aprengues a montar, aixi que m'hi vaig inscriure i va ser molt profitos.

Ara treballo amb ells publicant series que ja no s'emeten o series que s'estan emeten perque la gent les pugui gaudir amb la millor qualitat posible, o be pelicules, totes dins de la tematica de Ciencia ficció, terror o fantasia.

Podeu donar una volta sense cap compromis i veure tot el treball que es fa allà

1 comentario:

Josep dijo...

Hola,

Gràcies per compartir, Montse!

Josep.